High-end cadeauboxen         Binnenkort: Wedding Stationery         Gratis verzending vanaf €60
Shoppingbag laden...
Shoppingbag Afrekenen
Totaalbedrag: 0,00

Garantie & Voorwaarden

Wij dragen veel zorg aan onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen het garantietermijn van 6 maanden valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Helaas is er iets kapot gegaan…

Oh, nee! Zoals al eerder genoemd dragen wij veel zorg aan onze producten en vinden wij het vervelend als er iets kapot gaat. Mocht dit toch gebeurd zijn, dan ontvangen wij graag een e-mail met daarin je bestelnummer en een (paar) foto(‘s) van het defect. Wij zullen jouw bericht z.s.m. in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wonderfulweddingbox.nl. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.